2010. február 4., csütörtök

Szabadulás a buborékból

Magyarországon a törvényi szabályozás nem teszi még lehetővé az ehhez hasonló megoldásokat (bujtatott reklámnak minősülnek), de reméljük, a FUSE-zal hamarosan lehetőségünk lesz az üzenet és a tartalom szoros kapcsolódásából létrejövő megoldásokat szállítani az online eszközökön túl TV-ben is.

A Bekol nevű non-profit szervezet a halláskárosultaknak nyújt segítséget Izraelben. (Izraelben a lakosság 10%-át érintik a hallásproblémák, sokan közülük teljesen elvesztik a hallásukat.) A megoldás azon az insighton alapult, miszerint a hallásukat elvesztők gyakran elszigetelten, kirekesztve érzik magukat, mintha egy "buborékban" élnének. Mintegy szimbóluma ennek az a buborék, amiben egyes műsorok (főleg hírműsorok)alatt a képernyő alsó sarkában jelenik meg.

A Bekol és ügynöksége meggyőzött két TV csatornát, hogy egy adott napon a hiradót úgy közvetítsék, hogy a kis buborékba kerüljön az eredeti kép, és a süket-némáknak szánt "buborék" tartalma "kiszabadítva a buborékból", kerüljön az teljes képernyőre. A program köré PR kampányt szerveztek és ezzel ez a kampány aktív beszédtéma lett social media platformokon, és a Bekolhoz beérkezett megkeresések száma 300%-kal növekedett.

source: http://www.creamglobal.com/17798/19953/the-deaf-bubble

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése