2010. január 7., csütörtök

V-raw



Egy kiemelkedő nemzetközi Fuse projektről, egy Ausztrál (OMD FuseSidney) példáról írunk ízelítőül, miről is szól a FUSE tevékenysége. Fontos megjegyezni, hogy nem csak az ATL és digitális megjelenések, de az eventmarketing, helyszíni megjelenések tervezése, koordinációja és lebonyolítása is a Fuse profiljába tartozik.
A Fuse módszertan lényege ugyanakkor az, hogy a hirdetőnek segítsen megtalálni a célcsoportjával azt a szoroskapcsolódási pontot, ahol az érzelmein keresztül tud hatni. (A bevonódásban elsődlegesen a sport és szórákozás területeire koncentrálunk.)
Itt egy energiaitalismertségét és a kötődést kellett erősíteni 18-24 évesek körében. Egy omnibusz kutatásból kiderült, hogy a célcsoportot leginkább foglalkoztató kérdés, hogy mit is kezdjenek a küszöbön állófelnőtt életükkel. A megálmodott jövőjük középpontjában mindig a kreatív önkifejezés állt. Sokan divattervezők, művészek, híres sportolók, zenészek akartak lenni, vagy legalábbis ilyen körökben mozogni. Ehhez a következő ötletet valósította meg a FuseSidneyben. Szereztek 50 valódi betöltendőálompozíciót, és a V-RAW energiaital közvetítésével juttatták ezeket a lehetőségeket a célcsoporthoz. (Egy Myspace/v-rawoldalon keresztül lehetett jelentkezni/versengeni vonzópozíciókért, coolhelyeken, mint pla Dieselnél vagy az egyik helyi divatmagazinnál.) Hatására a tervezett számok megduplázódtak.

OmnicomMediaGroupAz OnMedia 2. számában, az OMD negyedéves magazinjában olvasható a 21. oldalon interjú a Fuse Hungary egykori vezetőjével, amiben szó esik erről az esettanulmányról bővebben is. A FUSE az OMD és PHD ügynökségeket tömörítő, Omnicom Media Group Hungary Branded Entertainment divíziója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése